mandag den 10. november 2014

*Morgenmad...*

I lang tid har jeg ikke prioriteret morgenmad højt. Enten har jeg spist virkelig usund morgenmad eller slet ingen. Nu har jeg besluttet mig for at leve lidt sundere i det hele taget (jeg bliver dog ingen fanatiker eller kommer til at følge en bestemt kur) men det betyder også jeg skal finde noget lækkert morgenmad, jeg har lyst til at spise...



Jeg er blevet ret vild med skyr pisket med fløde/cremefine og friske vanillekorn. Det smager sååå godt :)

 I dag dryssede jeg med granatæble, så det fik lidt bid og syrlighed. Og så synes jeg også det er gør lidt ekstra, når maden har smukke farver :)


Opskrift:

1 dl Skyr
½ dl Fløde/Cremefine
½ Vanillestang

Hæld det hele sammen og pisk til det er cremet... Top det efter eget valg :)

/Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola